Baka bulle

publicerat i Vardagsliv

Jag hoppade in och jobbade idag, för jag skulle ju varit ledig idag egentligen. Men det är inte fel, lite extra pengar liksom. Det är ju även kanelbullens dag idag, men de var väldigt svårsålda nu på eftermiddagen/kvällen. Folk hade redan ätit dem eller så var de inte sugna, men försöka gick ju åtminstone.
Imorgon jobbar jag dagen, så har hela kvällen och helgen ledig sen. På lördag blir det att fara ut på galej med kusinen och på söndag dop i kisa.

Jag vet att jag sa att jag hellre sitter hemma än är ute och festar men det händer bara 2 gånger om året eller så och Paulina och jag har så kul ihop så detta ser jag verkligen fram emot. Det blev ju ett jävla fiasko förra gången jag var ute. Ångrar den utgången bittert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen