Slut

publicerat i Vardagsliv

Åh.... SÅ JÄKLA BRA DEN VAR!
Det är ju så jag fäller en lyckotår. Även en ledsentår för att det är över nu. Inga fler filmer att längta till. Men jag får glädja mig med att jag kommer ha alla filmer att se på när jag får Twilight-sug. Och så har jag ju ryggtavlan jag ska tatuera in som jag kan titta på också...

Imorgon.. Äntligen jobb igen! Det ska bli så kul! Många utropstecken idag!

Leon hittade sina Babblare förut idag som har legat längst ner i leklådan. Han fick dem förra julen av Paulina, och älskar dem! De borde ju göra en film snart tycker man, gud så han skulle älska den då.


Kommentarer
Postat av: C

Var finns babblarna att köpa? :)

2012-11-20 @ 22:10:55
Postat av: Daniella

I slutet av klippet på youtube kommer det upp en länk - där!

2012-11-20 @ 23:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen