New jeans

publicerat i Shoppat

Löning idag och då var ju jag snabb med att springa till ginatricot innan jobbet. Jag köpte mig två par jeans, ett par vanliga tajta och ett par lite slappare boyfriend-stuk. I dem som var lite baggy tog jag en storlek mindre än vad jag har för de redan var stora och för att de töjer sig ännu mer, vill ju ha lagom liksom. Så just nu sitter de inte riktigt som de ska, men efter lite användning så.
Jag köpte ju som sagt ett par slimmade också och håll i er - i storlek 29! De senaste från ginatricot köpte jag ju i somras och de är i storlek 32. Skönt att man blivit mindre trots att man fuskar ganska mycket ;)

Här är en jättebra bild på boyfriend-jeansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen