Måndagens Blä

publicerat i Vardagsliv

Idag har jag haft en djävulsk huvudvärk, ni vet sån man har när man börjar bli sjuk. Influensa-sjuk. Det bara slog till och har inte släppt. Jag hoppas innerligt att det inte bryter ut till nån spy-sjuka för då spyr jag (hehehe..)! Hatar att spy. Har hellre världens diarré än spyr, så nu vet ni det. Anteckna? Hur gör man med Leon om jag inte kan ta hand om honom? Får han vara på dagis då eller ska Oskar ta föräldrapenning och vara hemma, eller bestämmer man själv hur man vill göra?
Jag skulle ju jobbat imorgon men börjat kvart i sju så om det skulle vara värre imorgon ville jag inte ringa in nån så himla tidigt, så gjorde det nu ikväll istället.
Det blev ju värre nu under kvällen också, så förvånar mig inte om jag ligger och spyr inatt. *peppar peppar*

Inte nog med det så har det börjat läcka vatten från taket i köket. Hela bordet var fullt med vatten. Som tur var hade vi inget dyrt där, bara ett block och en klase bananer samt min kalender.
De lägger ju om taket på vårt hus och de har tydligen inte tätat ordentligt, plus att det har regnat så därav vattenläckan.

Så nu kommer taket i köket att rivas och hej o hå. Inte kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen