Helgen

publicerat i Vardagsliv

Helgen har flugit förbi fort! Igår var vi på stan och handlade nästan de sista julklapparna, jag har några kvar att köpa, och då ringde de från jobbet och ville att jag skulle komma och jobba för det vad sån rush. Vilken tur då att jag redan var på stan och att jag kunde! Jag jobbade till stängning och sen åkte vi och köpte lite lördagsgotte.

Idag har vi bara tagit det lugnt. Städat och lite sånt bara, och varit och handlat mat för veckan.

Jag har länge suktat efter detta diskställ som är från Åhléns och igår köpte jag det äntligen.


Kommentarer
Postat av: linda mellstrand

Åh vilket fint !! Letat länge men finns ju bara "fula" . Åhlens here I come ;D

2012-11-27 @ 06:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen