Dag 2

publicerat i Vardagsliv

Idag jobbade vi betydligt längre. Klockan åtta var vi där imorse och körde fram till kvart över sex. En halvtimmes lunch och någon kvarts fika blev det, så jag är nu skapligt trött i fötterna. Dom bultar så jag skulle behöva en liten fotmassage... Orkar inte ens fråga oskar för jag vet vad svaret blir så jag får lägga dem i högläge istället.
Men så fint det blir hörrni! Jag har sett världens sötaste pennvässare som jag vill köpa sen, men när jag tänker efter så är den rätt onödig. Vi har inte ens blyertspennor hemma.. Haha. Finns mycket man vill ha, och att det är billigt gör ju att man vill köpa det bara för det liksom. Hade pennvässaren kostar 100 kr hade jag ju inte ens tittat åt den.
Lite snygga skrivböcker med fina mönster har vi packat upp också. Vill ha dem med, men så kommer ju frågan; vad ska jag med 5 block till? Kan vara bra att ha nån gång kanske om 4 år?

Nej nu ska jag gå ut med hundarna och sen ska jag krypa till kojs och se på greys anatomy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen