Svar till Johanna

publicerat i Vardagsliv

Svar till Johanna:

Hej!
Mitt internet hemma fungerar inte så jag skriver från mobilen här och då gå det tydligen inte att kommentera din blogg.

Vad kul att du läser! Jag tittade in på din blogg en gång sen kom jag inte ihåg vad den hette så det blev inte mer med det, men nu ska jag lägga den på minnet! :)

Kul också att lilla Sigge och Leon nästan är lika gamla. Vi kan passa på att ses nån gång kanske när mamma och Vivvi ses (Vilket de inte gör allt för ofta, men ändå). Det vore kul att träffa Jimmy också, det var ett bra tag sedan!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej igen! Om det inte går att kommentera kan du alltid välja anonym i rullgardinen och sen underteckna med ditt namn! :) Ja jag kan tänka mig att din mamma & Vivvi vill träffa varandras barnbarn också! :) Ja men killarna är så stora nu! Fick en brorsdotter igår så nu är han stora killen! :)

2012-05-02 @ 22:27:53
URL: http://www.mittljuvligahem.blogspot.com
Postat av: jeanette

Jaa det skulle vara jättekul att träffas!

2012-05-03 @ 06:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen