stygn..

publicerat i Vardagsliv

Det här är så himla konstigt... Jag har ju tid på VC imorgon för borttagning av stygn. Förbanden och mina plåster satt så löst så jag tog bort dem. Också för att kika lite på såren, nyfiken som jag är. Två stycken är små och bara tejpade, det ser man. Sen har jag två till som ska vara sydda, men nu till det lustiga. Det finns inga stygn? Stygn ska väl ändå synas och kännas vad jag vet. Jag tror det blivit något missförstånd. Antingen är det stygn som försvinner av sig själva eller så är det limmat. Så himla konstigt!

Nu är ju frågan.. Kostar det att gå till vårdcentralen? Snåla jag kommer fram nu. Vill inte betala och sedan gå in till sköterskan som ska konstatera att det inte finns några stygn att ta bort.


Kommentarer
Postat av: jeanette

Ja det kostar..Ring upp till kirurgen idag och fråga då kan dom ju se om du har stygn

2012-05-07 @ 08:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen