Partaj

publicerat i Vardagsliv

På fredag ska lilla mamman ut och roa sig! Hon ska glömma av mammarollen för en kväll och bara vara Daniella. Det ska bli jättekul och hoppas att det blir det också. Jag vet att det kan gå lite hur som helst när jag dricker lite alkohol. Och då menar jag LITE också.

I oktober skulle jag och Paulina bara dricka lite vin och ha det lite mysigt. Jag fick i mig en liten burköl och 2 glas vin sen var jag borta kan jag säga. Jag dricker väl alkohol typ två gånger om året om ens det, så får se hur det går på fredag. Vet inte hur jag tänkte men jag har köpt 8 cider. All in bara!!! Haha.

Oskar och Leon ska vara i Kimstad medan vi är här och fördricker lite innan vi drar ut. Vi hade tänkt att göra Harrys faktiskt!
Någon som känner för att komma?


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!

Jag undrar vad det är för app du använder när du är ute och går? :)

2012-05-22 @ 09:04:28
Postat av: Daniella

Jag använder runkeeper :)

2012-05-22 @ 23:19:59
Postat av: Lisa

Tack snälla för svaret :)

2012-05-24 @ 14:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen