dove summer glow

publicerat i Vardagsliv

Denna produkt har ju funnits ute på marknaden i flera år nu, men det är inte förrän nu som jag har fastnat för den.

Jag köpte mig shorts nyligen och fick lite ångest för mina vita ben. Jag kom på då att jag ju hade den här i skåpet så jag tog fram den och började smörja.

Dagen efter hade jag fått färg och nu har jag smörjt 4 gånger tror jag. Två gånger har jag duschat efter också så då försvinner det väl lite.
Sist jag testade denna produkt tyckte jag inte alls att man blev brun men nu har jag absolut ändrat mig.

Den är lättapplicerad, som en vanlig hudlotion, och man (jag) blir inte flammig av den och den luktar inte speciellt mycket bus (brun utan sol).

Nu ser faktiskt benen lite gula ut men det är nog mest för ljuset i badrummet. Och förresten, jag tänkte inte på att smörja in fötterna också de första två gångerna så därför är de lite ljusare än benen :)


Kommentarer
Postat av: Elke

Jag tycker också den är jätte bra :) brukar ha den i ansiktet så man blir lite sommarfräsch :)

2012-05-13 @ 07:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen