trötter

publicerat i Vardagsliv
Idag vaknade jag ju vid halv fem igen... Det tar på krafterna att gå upp så tidigt. Igår låg både jag och Oskar i sängen redo för att sova kl 21. Leon sover lite dåligt under själva natten också. Det innerbär ju att jag måste gå upp och trösta honom eller ge nappen tusen gånger. Jag hoppas att detta är pga att han fortfarande är jetlaggad.

Klockan åtta ska jag iallafall försöka se på tv. Jag vet att det är något bra då, minns bara inte vad. Klockan tio sen är det också något jag ska se. Får väl se ifall man är vaken så sent.

Dags att börja träna jympa på friskis snart igen också då. Måste få upp kondisen och styrkan ordentligt tills höstens pass sätter igång. Ni får gärna komma med musiktips! Vad som helst går bra då det är bra med lite variation bland låtarna och inte bara Daniellas goa hemmamys-låtar som jag har en tendens att falla för.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ni börjat använda sittdelen i vagnen till Leon eller ligger han fortfarande? :)

2012-03-01 @ 23:49:54
Postat av: Daniella

ja, sittdelen började vi med ganska tidigt :)

2012-03-02 @ 06:01:31
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen