Måndag

publicerat i Vardagsliv

Oj, idag har jag visst inte skrivit nånting! Dagen började iallafall med att jag skulle promenera till herstaberg. Det är en bit och mamma sa att det blåste ute, men vad gör det tänkte jag. Jo tjena, var tvungen att vända efter ett kvarter och ta bussen istället! Det värsta som finns är väl ändå blåst (ev. Snöstorm) när man är ute och går. Vagnen blåste ju nästan iväg och jag fick massa grus i ögonen. Nae, inte okej!

Jag tog som sagt bussen istället och där har jag varit hela dagen. Imorgon väntas lite shopping till lellekillen. Can't wait!!


Kommentarer
Postat av: Jane

2012-03-19 @ 23:24:17
Postat av: Jane

Så rar han är...

2012-03-19 @ 23:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen