färdig!

publicerat i Leon

Nu är jag färdig med all mat till Leon. Oj, vad jag har mixat! Handen är typ avdomnad för att stavmixern vibrerar så mycket.

Såklart hade jag inga små portionslådor så var tvungen att ta lite större. En låda räcker väl till ca 4 portioner för leon.
Hur länge håller maten när man tinat upp den? Är det typ en dag, samma som det står på köpesburkarna tro?

Leon lär ju isåfall aldrig äta 4 portioner på 24 timmar så jag kanske får vänta med att ge honom dessa tills han blir en aning större.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Testa att frysa in i iskubsformar?



Perfekta måltider.

2012-03-02 @ 08:16:39
Postat av: Daniella

grejen är ju den att en hel iskubsform räcker typ inte ens till en låda med mat som jag har gjort. måste alltså då ha massa isformar och det har jag inte. han äter ju inte bara smakportioner längre, annars är ju iskuber bra till smakportioner.

2012-03-02 @ 08:26:48
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen