Bvc

publicerat i Leon

En liten uppdatering här från mig.. Jag har fortfarande ont i magen. Inte lika kraftigt, men ändå.
Det är jätte jobbigt att inte ens orka hålla i sitt eget barn. Jag saknar honom även fast han ligger här bredvid. Det gör liksom ont att röra på sig och smärtan lindras med jätte varmt vatten så igår duschade jag i en timma. Idag har jag kört med en värmepåse som också lindrar lite. Oskar är som tur är hemma idag och tar hand om Leon.

Vi hade tid på bvc idag också. Leon är nu 70 cm lång och väger 9,2 kg. Bvc-sköterskan sa faktiskt också att de inte behöver ha vatten. De säger ju till om de är törstiga och då dricker dom när man ger vattnet. Han får väl helt enkelt i sig tillräckligt med vätska i maten han får. Det är ju samma som med vuxna egentligen. Vi vill ju inte häva i oss dricka om vi inte är törstiga.
Men det hon sa var att man ändå ska ha vatten vid maten och även låta honom leka med det ifall han vill, så han ändå lär sig att man nån gång ska dricka det.




Kommentarer
Postat av: kicka

Lilla Stella vad söt du är!

2012-03-26 @ 18:25:56
Postat av: Carro

Ammar/ammade du? Om du har slutat hur gick du tillväga och hur gick det för er osv? :)

2012-03-26 @ 18:50:17
Postat av: Matilda

Öppna förskolan imorgon? :) Om du mår bättre vill säga.

2012-03-26 @ 19:22:12
URL: http://matildafiona.webblogg.se/
Postat av: Matilda

Öppna förskolan imorgon? :) Om du mår bättre vill säga.

2012-03-26 @ 19:22:13
URL: http://matildafiona.webblogg.se/
Postat av: Matilda

Det blir toppen! :)

2012-03-26 @ 20:00:10
URL: http://matildafiona.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen