Tisdag

publicerat i Vardagsliv

Hej hej!

Vi ligger och tittar på triple X på 6an just nu. Leon har precis somnat...

Jag var iväg och tränade förut klockan sex på ett pass som var kul! Minns inte vad ledaren hette, Anna kanske? Har aldrig sett henne förut iallafall, men bra musik hade hon och det är musiken som gör hela grejen. Nästan iallafall.

Jag måste få tid till att börja med mitt pass. Låtarna är klara så det är bara alla rörelser som ska till nu. Vet inte när jag ska göra det bara... Får bli helgsgöra för på vardagarna hemma ensam med Leon funkar det inte. På kvällarna är man så trött och Leon somnar ju så sent så då har man ännu mindre lust. Usch... Ångest och press inför detta nu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen