fredagskväll

publicerat i Vardagsliv
Näääe hörreni, detta håller ju inte! Jag måste få blogga lite, men blogg.se suger ju skit rent utsagt så vad gör man?! Jag passar iallafall på nu när jag sitter på Oskars internet från telefonen... Han har tydligen gratis för "Jobbet betalar", så det är ju bra! Måste ju ändå hålla på och föra över bilder till datorn vilket är väldigt jobbigt när man i vanliga fall brukar kunna blogga direkt från telefonen... Undrar när dom ska fixa det egentligen?

Nåväl. Midsommar spenderade vi hos mina föräldrar med släkt och vänner. Vi lekte lekar och massa sånt skoj. En lek var att man skulle skjuta sönder tre ballonger med ett luftgevär. Alltså, tror ni inte min superfarmor träffar alla tre?! Helt otroligt. Jag var även en av dem som också träffade alla tre och det var inte så många om jag ska skryta lite.

Jag har shoppat lite också. Bland annat denna superprodukt! Ni anar inte hur bra håret blir när man har tagit i det i håret. Finner inte ens ord - bara köp den!


Kommentarer
Postat av: Linn

Var köpte du den och funkar den på blont hår med?:)

Svar: Den köpte jag på hårvårdsbaren. Det finns en som är anpassad för blont, färgat hår. Light står det på den flaskan!
Daniella Goretti

2012-06-30 @ 07:53:49
Postat av: Nea

H&m har en billig variant av maroccan oil för den snåle, hett tips! Luktar fruktansvärt gott så jag använder den mest som parfym haha

2012-06-30 @ 10:50:36
URL: http://frokennea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen