Jeans

publicerat i Vardagsliv
Igår köpte jag mig mina första jeans på väldigt länge. Senast jag hade på mig jeans hade jag storlek 25 och var 16 år. Sjukt! Kan ju säga att jag köpte ett antal storlekar större denna gång, hehe. Uppenbarligen.

Jag har bara använt leggings de senaste åren för att jag trott att jag var för tjock för att ens få på mig ett par jeans och att de skulle sitta bra. Men nu är jag trött på att bara använda tunikor och linnen som måste gå över rumpan. För hur snyggt är det att ha typ en liten top som visar hela rumpan i leggings? Nae, inte så fint. Med jeans kan jag nu äntligen använda tröjor som går ovanför rumpenstumpen.

Jeansen köpte jag på Gina Tricot för 199:-. Det tycker jag var ett överkomligt pris. Nästa gång kanske jag slår till på ett par vanliga jeans för 500 spänn, får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen