Host

publicerat i Leon

Leon har blivit hostig och lite förkyld nu också, men väl är så är febern borta. Mindre kul är att han är så himla gnällig för minsta lilla. När han hade feber så kunde han iallafall sitta stilla i knät en låååång stund utan gnäll men det går inte nu. Inget duger. Stackars Leon! Kan ju säga att vi har haft tur ändå att Leon varit så pass lite sjuk under sitt snart ettåriga liv. Feber har han nog aldrig haft förrän häromdagen. Förkyld två gånger, max. Det är också skönt! Men annat blir det väl när han börjar dagis sen.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är inte säkert, under Nickys 3 år så har hon högst varit sjuk max 5 ggr. *peppar peppar ta i trä* :-) Så det är inte säkert ;-)

Svar: det kanske beror på anlagen, hoppas leon får mitt. jag och mina bröder var inte alls sjuka mycket när vi var små.
Daniella Goretti

2012-07-21 @ 21:45:26
Postat av: Jane

Så söt han är.....

Svar: ja min lilla pluttis!
Daniella Goretti

2012-07-22 @ 21:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen