förslag?

publicerat i Vardagsliv
Eftersom vi är leva i nuet-människor så hade vi tänkt att ta en liten weekend till Barcelona, men totalt skulle det bli ca 7000:- för flyg och boende så vi skippar nog det. Har ni något tips på en/tvådagarsutflykter så tas det gärna emot.

Kanske en tripp till Stockholm, eller nån annanstans? Ullared har vi ju redan varit i, så det skippar vi. Jag hade gärna tagit en till tripp dit, men Oskar är inte mycket för shopping så tyvärr...
Vi vill gärna åka och sova någonstans, inte bara typ åka till Kolmårdens djurpark eller något sånt.

Kommentarer
Postat av: Nea

7000???? Barcelona är förvisso lite dyrare men när jag har bokat resor så kommer jag för det mesta riktigt billigt undan. Jag & Alex åkte på mini-weekend på malta, jättemysigt och rekommenderas varmt. Flyg gick då på 700 kr (inkl bagage, vi flög med ryanair) och hotell 3 nätter kostade ca 1000 kr. När vi reste till polen landade vi totalt på 2500 också tror jag.

Svar: Jag har också kollat på Ryanair och ditresan kostade 400/person. Hemresan blev dyrare, typ 1900/person eller nåt sånt.
Daniella Goretti

2012-07-02 @ 19:47:37
URL: http://frokennea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen