Busfabriken

publicerat i Vardagsliv
Min vän Linda tipsade mig om Busfabriken, så dit for vi idag jag och Leon. Min pappa kom sen och lekte med oss. Det är faktiskt väldigt kul för vuxna också!
 
Leon älskade bollhavet! Han försvann under några gånger, så det var tur att det inte var ett riktigt hav. Han fick även hoppa (flyga som en vante) i hoppborgen. Han trodde nog att det var en stooor säng, för han gjorde samma sak där som hemma i våran stora säng - kastade sig omkring.
Vi kanske kan gå dit ihop nån gång, mammor (och kanske pappor) som läser min blogg? Det är ju gratis för vuxna över 18 år och barn under ett år, så jag får passa på nu medan Leon fortfarande går in gratis.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen