bordstänk

publicerat i Vardagsliv
Vet ni vad? Jag tror att vi kanske eventuellt har ändrat oss angående att hitta ett runt bord. Istället har jag fått för mig (och övertalat oskar, tror jag) att vi ska hitta en gammal dörr och ha som matbord istället. Det tycker jag är så himla charmigt! Jag gillar ju egentligen den lantliga och lite chabby chic-stilen även om vi inte har så mycket så här hemma. Helst skulle jag vilja inreda hela hemmet så.
 
Så här nånting på ett ungefär hade jag väl tänkt...
 
alla bilder är från google. Jag googlade gammal dörr som bord.
 
Istället för att ha 4 bordsben så ska vi (nån händig) snickra ihop två bockar att lägga dörren på. Vill måla det vitt och göra det extra slitet. Hittar vi den perfekta dörren kanske vi slipper göra så mycket med den.

Kommentarer
Postat av: Jane

Bockar finns på IKEA. Gamla dörrar hos en rivnings firma.

2012-07-17 @ 00:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen