vilken film??

publicerat i Vardagsliv

Jag har inte mycket att komma med nu när jag ska förklara det lilla jag minns av en film som jag gärna vill se igen, men jag ska försöka...
Vet att det är en mörk man, kanske (Will Smith) som är förälskad i en kvinna, också mörk vad jag minns, och någon av dem, minns inte vem, ska dö.. Och så kan han ta dödsdomen istället för henne, eller tvärtom. Jag tror jag minns att det är hon som ska dö förresten, men han älskar henne så mycket att han dör istället.

Nåt sånt. Måste veta vad filmen heter!!!

 

UPPDATERING - seven pounds heter filmen. tack ella!!!


Kommentarer
Postat av: Nea

Jag undrar också vad grejen med Fred är haha, men det är toppen om du frågar Liv. Men smaken är ju som baken, det är ju svårt att veta vad bebisarna kommer gilla och inte. Vi skulle ju ta och fika snart, då kan Leon kanske få låna Fred en stund =)

2012-01-04 @ 22:44:10
URL: http://frokennea.blogg.se/
Postat av: Nea

Jag tror att jag har sett den filmen....men kommer inte på vad den heter!

2012-01-04 @ 22:45:06
URL: http://frokennea.blogg.se/
Postat av: Ella

Gumman tror du pratar om seven pounds, låter som den filmen :D men kan ha fel...Saknar dig <3

2012-01-05 @ 09:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen