välkommen färg!

publicerat i Leon

Leon har inte alls mycket färgglada kläder. Han har ju några enstaka röda och så men färgglada kläder för mig är ljusa pastelliga färger, och lite mörkare också kanske som rosa, lila osv. Jag gillar färgglada kläder på barn egentligen men på pojkavdelningen är det så mörkt och trist. Det färggladaste man hittar där är marinblått, typ.

Den här bodyn är ny och jag gillar den skarpt. Den är lila men om den var rosa hade jag aldrig satt på Leon den!
Jag köpte faktiskt ett par strumpbyxor också som han inviger idag. Han ser inte för tjejig ut va? Jag tycker iallafall han blev jättesöt och inte alls så flickigt som jag trodde det skulle bli. Men lite konstigt känns det att han har strumpbyxor.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen