Träningskor säljes!

publicerat i Träning

Alltså sedan jag fick nageltrånget i stortån så har inte jag kunnat ha dessa skor. Väldigt synd för de är eller snarare var väldigt sköna att jympa i!

Jag tror att jag köpte dem inför ht 2010, så de är använda hela den hösten och halva våren. De är hela, rena och de ser faktiskt knappt använda ut. Lite noppriga har de blivit i hälen (se bild). Nypriset minns jag tyvärr inte, men jag är nästan säker på att de kostade över 1000. Kanske 1200 eller nåt.

Tänkte iaf sälja dem för 300 kr. Märket är Reebok och modellen heter hexride, storlek 37,5. Men jag har nog töjt dem till en 38.

Maila mig på [email protected] om du vill köpa dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen