skratt

publicerat i Leon
Leon och jag tog en runda på stan förut och köpte den sista presenten till Oskar som fyller år nästa vecka. Han kommer bli dunderglad! Älskar att köpa presenter till folk!

Här kommer en liten video på Leon imorse när han skrattar (eller nåt) i sin gåstol.



Jag köpte även lite andra grejer som jag ska visa sen! Nu står det en paj i ugnen. Broccoli blue cheese heter den. Jag tänkte faktiskt lägga upp receptet sen, för jag tror att denna är väldigt god! Jag har iofs inte smakat den än, men vi får se!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

haha, han är för söt lilla busen !!! vill puss på han snart igen.

2012-01-30 @ 12:35:31
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen