måndag

publicerat i Vardagsliv

Nu är vi på banan igen. Leons vaccination gick bra! Mycket bättre än förra gången. Nu tog de ju i båda benen samtidigt också. Det tycker jag är bättre än att ta ett i taget. Eller det känns bättre iallafall! Han blev såklart ledsen men det gick över på 30 sekunder, sen var det glömt. Jag var ensam dessutom, utan Oskar. Men tårar i ögonen fick jag för det, haha.

Jag har märkt nu senaste veckan att Leon är vaken längre stunder nu än förut. Det innebär alltså ännu mer tid till att underhålla det lilla monstret som inte vill underhålla sig själv längre stunder. Men han är gladare nu ändå om man jämför mot när hans tänder var på G för ett par-tre veckor sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen