måndag och sjuk

publicerat i Vardagsliv

Leon ligger och sover och vi kom nyligen hem från en liten shoppingtur. Apoteket och Ica. Idag känner jag inte av någonting i magen, men jag känner mig början till sjuk igen. Ont i huvudet har jag också och känner mig allmänt trött.

Vad ni än gör, har ni ont nånstans och åker till akuten - åk tidigt! Den svenska sjukvården må vara bra, men jag fick vänta 3 timmar bara för att få något smärtlindrande. Allt ska ta sån tid! Är det för att de inte har råd att anställa mer personal? Om de hade fler än en läkare på plats hade det väl gått mycket snabbare.

Nästa gång jag känner av nåt i magen ska jag ta mina tabletter och hjälper inte dom inom en timme så kommer jag åka in till akuten. Tänker inte utstå sån smärta i så lång tid igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen