lugnet inom mig

publicerat i Leon
Jag sov som en prinsessa inatt! Har inte sovit så här skönt på länge... jag kände liksom ett lugn inom mig. Låter kanske som att jag överdriver, men det är sant! Vi fick ju andningslarmet igår, och på kontrollpanelen finns det en grön lampa som blinkar när den registrerar rörelser från spjälsängen, och när man känner sig lite orolig är det bara att kika på den.

Leon fick leka lite med Babblarna imorse..


Nu har vi ju bara använt andningslarmet en enda natt, och jag känner redan skillnad!
Jag rekommenderar ett sånt larm till alla extremt oroliga föräldrar, för det gör verkligen susen! Larmet räddar ju inte barnet om det slutar att andas, men man får iallafall då chansen att rädda barnet själv och den chansen har man inte om man ovetandes ligger och sover själv och barnet plötsligt slutar att andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen