Kap

publicerat i Shoppat

Fy fasen vad jobbigt det är att gå på stan med barn, iallafall en 8 kg tung bebis, på stan! Kanske beror på selen också. Vi har den enkla simpla från babybjörn.

På stan hittade jag värsta kapet! 2 pyjamasar för 99 kr. På cubus då. Kunde inte låta bli att köpa 2 bodys också. 2 för 99 kr där med. Älskar att pyjamasarna har dragkedja! Varför har inte alla det? Jag kan ju inte vara den enda som hatar knappar?!
Jag slog även till på en fin mössa som man kan vända ut o in om man så vill. Lika fin på båda sidor. 49 kr för den!

Jag tänkte också att dessa pyjamasar kan användas i Thailand. Han bör ju ha på sig täckande kläder som iallafall täcker armar och ben pga den starka solen och så. Dessa var ju inte typiska nattplagg heller tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen