fixa felet!

publicerat i Vardagsliv
Helgen har passerat och jag har inte haft lust att blogga. Dels för att halva nöjet med att blogga är kommentarerna man får, men nu får jag ju nästan inga pga felet så det är inte kul alls! Får se hur jäkla lång tid det tar för blogg.se att fixa felet med iphone-appen? Det är ju ett stort fel som många "lider" av, så då borde de ju kunna fixa det rätt så snart. Men nu har det ju varit så här ett tag.

På söndag fyller jag 23 år.
På tisdag fyller mamma år och på onsdag fyller Oskar år. Den 11:e åker vi till Thailand. Det är mycket nu, men oj så jag längtar!!!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

ja men alltså, du får väl börja skriva mer från datan så du kan blogga som vanligt har jag ju sagt! de e ju inget stort problem. De e ju bara att du får anstränga dig och gå in på datan lite mer :)

2012-01-30 @ 09:45:53
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen