bättre

publicerat i Vardagsliv
Idag känner jag mig inte sjuk längre. Nu börjar jag bli bra! Jag ringde vårdcentralen imorse så jag fick en tid på torsdag. Vet inte riktigt vad de kommer göra, för att om man ska ta reda på vad det egentligen är måste väl en läkare göra ultraljud eller någonting sånt och det gör de väl inte på vc?

Idag är det iallafall fredag och jag har bara slappat. Dagen är ju inte slut än, men jag tror inte jag kommer anstränga mig särskilt mycket till att göra något.
Jag är himla sugen på någon god maträtt! Vet inte vad bara..


Kommentarer
Postat av: mamma

Godingen!!!!

2012-01-13 @ 20:44:14
Postat av: Melita

Hej! Jag känner igen dig, gick du på hagaskolan?! Jag hittade din blogg och ville bara skriva att vi har typ samma liv haha om jag ens kan skriva på det viset!.. Jag fick också en son (emin) en månad innan dig den 26 juli och har en liten blandras chihuahua här hemma lite häftigt och roligt att läsa och känna igen sig lite här o var på din blogg, vill också säga att din son är urgullig och hundarna också!! Grattis till sonen:) kram

2012-01-18 @ 02:37:54
URL: http://Melita.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen