Sjuk...

publicerat i Vardagsliv

Usch.. Inte kul att vara sjuk på semestern! Någon sol kan jag ju glömma eftersom jag inte orkar gå utanför dörren knappt. Jag har ont i magen fortfarande, men absolut inte lika ont som i torsdags. Men jag tror att det är någon infektion/inflammation i gallgången eller något, eftersom jag haft ont i flera dagar nu. Det jag funderar på är ju om det läker av sig själv?

Jag har även känt mig influensig-sjuk typ. Antingen är det en reaktion på gallan, eller så är jag även sjuk i något annat.

Jag hoppas innerligt att skiten försvinner så jag kan njuta lite av semestern och få sola och bli lite brun. Snälla, försvinn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen