Måndag

publicerat i Leon

Usch jag känner att jag behöver träna. Det blev inte så mycket förra veckan och mycket skit har jag stoppat i mig i helgen. Ändå känner jag att det är onödigt att träna när jag ändå inte kommer göra det i Thailand på två veckor. Konstigt man tänker ibland! All träning är ju bra! Jag ska nog försöka träna så mycket jag kan nu i veckan. Favvopassen just nu är ju medel tis ons och tor kl sju. Häng på vettja?

Lelle har börjat gilla att somna mage mot mage igen. Det var när han var liten och nyfödd som han gillade det senast. Mysigt är det iallafall!
Igår började han få typ slemhosta låter det som. Det är inte alls mycket, men man hör när han hostar att det är nåt där. Hoppas det går över fort så vi inte sitter med ett sjukt barn på flyget i 10 timmar...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen