hårfärgning

publicerat i Vardagsliv

Och så var det tisdag.. Man räknar ju ner dagarna nu strax innan thailandsresan. På lördag åker vi!!!

Idag kommer Johanna hit och färgar mitt hår. Ska bli intressant att se om det blir som jag tänkt mig eller kanske ännu bättre till och med. I värsta fall är det ju bara att slänga i en brun färg.

Leon är fortfarande hostig, stackarn. Jag tycker så synd om honom. Får hoppas att det inte blir värre bara. Inte kul att resa med ett sjukt barn. Förhoppningsvis går det över fort för han verkar ju vara bra på att hålla sig ifrån sjukdom den lille rackarn. Han har ju bara varit sjuk en gång. Om man ens kan kalla det att vara sjuk. Han var pyttelite snorig en gång under 2 dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen