grattis till mig

publicerat i Vardagsliv

Tjohoo! Söndag idag och min födelsedag!! Jag fick en kamera som jag önskade med tillhörande minneskort. Tack så mycket!
Idag är det ju söndag och Oskar verkar ha förträngt att vi har städdag på söndagar ett par helger nu. Jag har iallafall dammsugit och torkat golven. Trodde jag skulle få slippa det på födelsedagen min, men icke! ;)

Innan vi åker har jag bestämt att vi ska bädda rent i sängen och städa lägenheten. Det är ju så himla skönt att komma hem till ett rent hem, och framför allt att komma hem till en skön, ren säng efter 2 veckor hemifrån!

Idag ska vi ta en tripp på stan och köpa solskyddskräm till oss och till Leon om det finns och vätskeersättning ifall han blir uttorkad och sådär. Vet att man inte bör använda solkräm på barn under ett år... Men vi har en uv-dräkt och den täcker ju allt förutom händer, fötter och ansikte och solen reflekteras ju även om han sitter i skuggan och då borde han ju ha något skydd på händerna, fötterna och ansiktet liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen