comfort carrier

publicerat i Vardagsliv

Jag måste ta mig till Ica och köpa mjölk och bröd. Jag tar nog Leon i bärselen då, även om det är tungt. 8 kg extra. Synd bara att det är ryggen som tar stryk. Det är ju jättejobbigt att försöka gå rakryggad också, speciellt med den selen vi har..

Babybjörn har en sele som heter comfort Carrier och den kunde man använda tills barnet var 2 år om jag minns rätt. Funderar på att investera i en sån. Det kommer nog komma fler tillfällen då man kan behöva använda den. När man inte orkar ta med vagnen tex, och när barnet inte kan gå lugnt bredvid i mataffären och såna saker. Eller tänker jag rätt? Vad säger ni som har äldre barn?

Lelle imorse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen