Söndag

publicerat i Vardagsliv

Det blir ju inte så mycket bloggande när det är helg. Dels för att ingen är inne här och läser fre lör och sön, och för att mamma förbjuder oss att sitta med mobilerna när vi är hos dem (Vilket vi är varje helg).

Idag har vi handlat mat och sådär och varit hos mina föräldrar hela dagen. Igår jobbade jag några timmar och efter det åkte vi ut till oskars föräldrar. Det är ju typ det vi gör på helgerna. Det finns väl inget tråkigare än att sitta hemma en hel helg alldeles själva. Vi är alldeles för sällskapssjuka för att kunna göra det.

Leon i min mössa idag som han tydligen kan ha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och sen är de väl så att mor och far föräldrarna vill träffa sina barn och barnbarn? Ja så är de här iaf, mamma skulle sakna ihjäl sig efter Theo om de inte sågs på en vecka :P Vi är också med våra familjer på helgerna, kan inte tänka mig annat! Men vilken lyx vi har Daniella som har så sammansvetsade familjer, vad hade vi gjort utan dem? <3

2012-12-17 @ 07:12:41
URL: http://lillemansmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen