Rea-shopping

publicerat i Shoppat

Innan jobbet idag så kände jag mig lite tvungen till att kika på rean.

En fluffig skön tröja för halva priset fick följa med hem - Gina Tricot
Och även en tvål och showergel - Lush

Älskar verkligen produkterna från Lush!
Nästan allt luktar himmelskt och grejerna är verkligen bra också.

Vet ni, jag blir jättetorr nu när jag använder vanlig tvål från typ Willys/citygross. Har ju använt tvål från Lush den senaste tiden och den gör verkligen underverk. Den tvättar inte bort händernas egna fetter som vanlig tvål gör (..eller nåt sånt, minns inte hur hon förklarade i affären).


Kommentarer
Postat av: Joanna - mina två hjärtan

Sv: haha nää han var inte lika taggad som mig på att visa upp de nya kläderna ;)

2012-12-30 @ 08:06:38
URL: http://mittunderverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen