Magsjuk

publicerat i Vardagsliv

Igår efter att mina vänner gått hem började jag må illa. Jag hade även ont i huvudet ett tag men jag tror inte de har nån koppling med varann.
Jag mådde illa hela eftermiddagen och på kvällen blev det bara värre. Jag var tvungen att köra ner nåt i halsen så jag skulle spy. Bästa sättet mot illamående för man mår så bra efteråt. Jag kräktes och sen mådde jag bättre.
Idag vaknade jag och kände mig ganska bra, man ska ju inte vara hemma i onödan tänkte jag, plus att jag trodde jag spydde för jag ätit nåt dåligt. Så jag gick till jobbet men var tvungen att gå hem igen efter en timma.

Nu vet jag att det är magsjuka. Idag sprutar det ur andra änden, om man säger så. Men hellre det säger jag bara, än illamående och kräkningar.

/sjuk


Kommentarer
Postat av: Jane

Stackare.Jag skulle behöva lite magsjuka så jag gick ner dom kilona som är kvar????

2012-12-13 @ 00:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen