Ett första utlåtande

publicerat i Shoppat

Jag tänkte komma med ett litet utlåtande av denna borste av bambu och svinhår...

JAG ÄLSKAR DEN!

Jag ångrar nu att jag inte köpt en tidigare. Jag har slitit av mitt hår med en vanlig borste vilket inte denna gör. Det tar lite extra tid att borsta igenom håret med denna, men resultatet när man är klar känns så bra. Håret känns glansigare och lenare att ta i, och tovorna är relativt lätta att borsta igenom (tar bara extra tid som sagt), men hellre det än att håret går av istället bara för att man rycker och sliter. Med denna kan man rycka och slita hur mycket som helst, men eftersom håren är så tunna och täta på borsten så fastnar de inte i det vanliga håret.

Jag rekommenderar den varmt till er som vill vara snälla mot håret! Den finns i olika storlekar. En fönborste, en reseborste, en stor borste (för långt hår och förlängningar) och en lite mindre borste (för kort hår).


Kommentarer
Postat av: pappa

Bra,ska köpa en sådan.har märkt att jag blivigt
tunn där uppe har nog med våran borste att göra.
eller vad tror du

Svar: Hahaha du är för rolig du ;)
Daniella Goretti

2012-12-08 @ 11:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen