Att bygga ihop

publicerat i Leon

Har spenderat den senaste timman med att bygga ihop detta kök som Leon fick i julklapp. Och ja, för mig tar det väldigt lång tid att bygga ihop saker. För det första har jag inget tålamod att kolla bruksanvisning (så svårt kan det ju inte va liksom). Efter ett tag inser jag ju att det vore fint att ha kollat anvisningen iallafall. Men jag fick inte några sammanbrott när jag satte ihop denna. Det är bra! För det andra... Vet inte.

Jag vet en kille som kommer att bli väldigt lycklig imorgon när han springer in i köket iallafall. Eller när hans morsa ivrigt bär in honom i köket och visar honom detta.

Kan inte hålla mig nästan, får väcka honom nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen