Mössor

publicerat i Vardagsliv

Leon och jag tog en tur till Söderköping för att köpa tyg. Jag ska ju försöka mig på att sy mössor till Leon. Jag köpte tre olika tyger och om jag räknat rätt så blir det ca 7 mössor på varje. Hittade ett mönster men det mönstret var för huvuden mellan 3-7 år eller nåt sånt men Leon har ju ganska stort huvud så, men vi får se. Det blir ju ännu fler mössor om jag gör mindre mössor så är det nån som vill köpa av mig sen så går det nog bra.

Min svärmoder ska komma hit sen efter jobbet och hjälpa mig med symaskinen. Jag minns ju inte ens hur man fäster en tråd. Säger man så? Haha. Ska bli kul att se hur det går det här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen