Måndag

publicerat i Vardagsliv

Hej hej!

Idag har jag varit hos mamma och pappa och hälsat på några timmar. Ellie och Theo följde med. När jag kom hem så sydde jag två mössor som tillhör gårdagens beställning.
Fasen, jag vill sy i de andra tygen nu, men jag tror Leon har nog med mössor nu så jag får hoppas det dyker upp nån beställning. Ni kan nå mig här på bloggen eller på min hotmail. [email protected].

Jag har inte tagit nån bild idag så här kommer ganska färsk bild som är tagen för ett par dagar sedan



Kommentarer
Postat av: Joanna - Mamma till Willem och bebis i magen

Vilka fina bilder du har i din header. Önskar jag kunde göra sånt!

Såg att din son är född nästan samtidigt som min, då har ni också snart en 1 åring hemma :)

2012-08-20 @ 21:53:14
URL: http://mittunderverk.blogg.se
Postat av: Ulrika

Kul! Har varit på ditt pass vet jag för länge sedan men vill såklart gå igen =)

2012-08-21 @ 04:17:18
URL: http://colorelle.se
Postat av: Joanna - Mamma till Willem och bebis i magen

Åh en vecka, vad snart.. jag hade nog inte klarat det. Willem börjar hösten 2013.. han får ju ett syskon i februari så han lär ju dock inte gå så mycket på förskolan ändå, man får ju inte ha dom där så många timmar om man har barn hemma.
Men jag hoppas att både han och bebis går på förskola och klarar det fint från hösten 2014. Så då ska jag komma på vad jag vill göra :P

Du lyckades verkligen bra med det! jag måste ta tag i min :P

2012-08-21 @ 07:52:51
URL: http://mittunderverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen