Leon 1 år!

publicerat i Leon
Leon
 
För exakt ett år sedan krystade jag den sista värken och så ploppade du ut. Känslan av att få upp sitt nyfödda barn som man längtat efter i 9 månader är helt otrolig. Obeskrivlig. Gud vad jag älskar dig mitt älskade barn! 
 
Detta år som gått har varit det bästa i mitt liv. Det har såklart varit upp och ner, jobbigt och lätt. Just nu är du till exempel inne i en väldigt jobbig period då du bara gnäller hela tiden. Men det går över, det vet jag ju. 
Jag ser fram emot alla fina år jag kommer att få med dig. När du kommer säga "mamma, jag älskar dig", eller något annat fint som kommer värma enormt. Redan nu är du väldigt kärleksfull och visar hur mycket du behöver mig, och det räcker.
 
Jag är så himla känslig så jag sitter och nästan gråter här nu när jag skriver detta om dig, men det kommer rakt från hjärtat och även om du kanske aldrig kommer att läsa min blogg (haha), så ska jag nog skriva denna text på papper så du kan läsa det när du blir äldre sen.
 
JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I VÄRLDEN OCH DET KOMMER ALDRIG FINNAS NÅGOT JAG INTE SKULLE GÖRA FÖR DIN SKULL!
 
Puss på dig mitt lilla hjärta!
Från mamma
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

oh, men så store han blivit nu. jag kan knappt förstå att min lilla Morris ska bli 1 år snart. Kom att tänka på när vi var på öppna förskolan och Morris var bara 1 1/2 månad och Leon 4 månader och de bara gosade :) GRATTIS LEON! Kramar

2012-08-26 @ 11:19:11
URL: http://matildafiona.webblogg.se
Postat av: jane

Så gulligt du skriver....

2012-08-26 @ 13:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen