Kalas nr ett (av två)

publicerat i Leon

Idag har vi haft kalas för Leon i Kimstad med Oskars släkt.
En väldigt fin dag har det varit med mycket stoj och presenter. Jag hade sett fram emot att ställa fram en tårta till Leon som han skulle få kladda med och äta hur han ville. Det enda han gjorde var att slå på tårtan. Inte ens smaka lite liksom... Uppskattat! Haha.

Tack för en härlig dag och för alla presenter Leon fick! Man blir ju lite tårögd när man tänker på att alla var där för LEONS skull. För att fira honom. Äh, bara mammor förstår detta tror jag.

Just i detta nu tänker jag tillbaka på för exakt ett år sedan. Jag hade så himla ont av värkarna att det kom att vara dags att åka mot förlossningen. Några timmar senare skulle han vara ute. Längtar tillbaka. Inte till värkarna men till själva upplevelsen. Såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen