Jobb

publicerat i Vardagsliv

Jag var förbi mitt jobb nu ikväll för att vara med vid stängning och komma ihåg lite rutiner och sånt som man (jag) lätt glömmer. Det har ju faktiskt gått över ett år sedan jag jobbade senast och saker förändras ju. Ny chef och lite nya rutiner, men det gick bra!

Jag har ju haft lite ångest för att börja jobba igen, men efter ikväll tycker jag faktiskt att det ska bli roligt.
Sen måste jag ju erkänna att jag längtar tills lönen kommer då man kommer tjäna dubbelt så mycket som nu. Alltså, jag fattar inte vad fasen jag gjorde med alla pengar förut? Helt sjukt vad mycket skit jag måste ha köpt varje månad. Vi klarar oss ju på det jag får ut nu, och hade vi tänkt så förut hade vi ju kunnat spara flera tusen varje månad.

Ja, det är lätt att vara efterklok. Önskar bara jag kunde vara klok i nuet också.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej daniella.

läser din blogg och tycker du verkar vara en toppentjej. är såklart lite nyfiken på var du jobbar o hur ser planerna ut när det gäller bebis nummer 2? Eller ni kanske är nöjda med en liten goding? Hur ser planerna ut, vill ni skaffa hus o isåfall var är tanken. Blir ju nyfiken på att veta mer som läsare :-):-) Hoppas det går bra med mössorna, funderar på att köpa någon till min lilla son på 10 månader. Tack för en toppenblogg.

Kram

2012-08-29 @ 22:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen