Aj

publicerat i Vardagsliv

Vet ni vad jag lyckades göra förut? Vissa av er som känner mig blir väl inte förvånade men jag råkade faktiskt sy mig i fingret med symaskinen så nålen gick rätt igenom fingret.
Det gjorde inte ont, men ändå sa jag aj. Det var dock innan jag såg att jag sytt igenom mig själv. Jag vet inte hur mitt långfinger hamnade under nålen helt plötsligt, men det gjorde det iallafall. Uppenbarligen, hehe.

Jag sa som sagt aj och sen ropade jag på Oskar som fick lite smått panik. Jag höll för ögonen och han drog ut nålen. Jag blundande en stund och sen blev jag alldeles yr och fingret pulserade så jag var tvungen att lägga mig ner.

En liten stund efter det tar jag bort pappret med blod på för att se på skadan... Som inte ens fanns? Inte ett endaste litet tecken på att jag haft en nål igenom fingret. Men det var väl tur det ändå. Bara jag inte får någon infektion eller nåt i fingret så jag måste amputera.

Det var min lilla kvällshändelse och här skulle det då varit en bild på mitt finger som sitter fast i symaskinen men jag tänkte inte på att fota just då. Typiskt va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen