Var det fre den 13:e eller...

publicerat i Vardagsliv

Hahaha jag tror jag skäms ihjäl!

Jag var hos tandläkaren precis. Lelle fick följa med och underhållas av sköterskorna. Det gillade han! Mina tänder såg fina ut och jag fick betala 90 kr bara. Jag hade 2 innestående rabatter på 300 kr st som jag inte använt. Skitbra!

Nu till det roliga...
Jag säger hejdå och går ut med Leon. Jag går en liten bit och tittar ner på mina fötter. Vafan, jag har kvar skoskydden!!! Det är en av mina stora mardrömmar. Att liksom glömma ta av sig skydden och få massor konstiga blickar på mig. Ingen som säger till och bara glor! Som tur var så hann jag inte gå så långt innan jag upptäckte det, men ändå. Fan!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha det där är en av mins värsta mardrömmar också :) tur att du inte kom så långt.

2012-04-13 @ 12:24:25
URL: http://amandaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen