Torsdag at the hospital

publicerat i Vardagsliv

God morgon!

Jag sa god morgon redan halv fem då jag vaknade av att alla mina tre roomies snarkade i kör. Asjobbigt, för jag är ju superlättväckt. Vaknar av minsta lilla ljud...
Det var svårt att sova för man kan ju inte vända på sig som man vill och brukar för det gör så ont i magen. Det känns nästan som om man har en rejäl träningsvärk, fast gånger 100. Hade man inte ont i magen efter man fött barn? Jag har för mig det för jag känner igen känslan.

Läkaren var förbi igår och han sa att han hade hittat lite grus i gallblåsan bara. Grus gör oftast ondare än sten sa han också. Gallblåsan har han tagit bort och allt gick bra.


Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

skönt att höra att allt gick bra :)

2012-04-26 @ 10:15:35
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Carolina

aj aj ser inte skönt ut :/ men skönt att allt fick bra!

2012-04-26 @ 15:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen