Torsdag

publicerat i Vardagsliv

Idag har vi varit hemma hos en mamma och hennes dotter som är ungefär lika gammal som Leon. Efter ett tag kom det två mammor till. Barn också förstås.
Kul för Leon att träffa andra barn lite då och då. Man måste ju vänja honom vad som komma skall på dagis sen. Blir kul! Undrar hur han ska klara sig utan lilla mamma? Eller snarare, undrar hur jag ska klara mig utan honom? Haha. Separationsångest!

På tal om det så ska jag operera mig nästa vecka. Jag ska operera tuttisarna. De är så himla hängiga nu efter graviditeten så de behöver sig verkligen ett lyft!
Skämtåsido.
Har fått tid för operation av gallan. Ska bli skönt att få det gjort, men jag ska vara där 7.15 och så blir jag kvar hela dagen och natten och får åka hem på torsdag. Dör jag inte under operationen så kommer jag dö av tristess och sömnlöshet. Så osköna sängar och kuddar och det finns inget att göra. Har ju dessutom bara varit ifrån Leon en natt och det var den gången jag blev inlagd för gallstensanfall. Det var jobbigt att vara ifrån min snuttis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen